Hoije, la Cámara de Miranda de l Douro ajunta-se a todo l paíç para honrar la memória eimortal de Eça de Queirós, un de ls maiores búltios de la nuossa lhiteratura, cuja obra arrepassa l tiempo i las frunteiras. La trasladaçon de las sues sobras mortales pa l Panteon Nacional speilha l reconhecimiento de la sue einestimable cuntribuiçon pa la cultura i l pensamiento crítico pertueses.
Miranda de l Douro, tierra de cultura i tradiçones, sinte muita proua por houmenagear este génio lhiterairo, que soubo agarrar la miolha de Pertual i splanchá-la na ounibersalidade de la lhiteratura mundial. Que la sue obra siga anspirando geraçones i que l sou eisemplo mos faga lhembrar siempre de l’amportáncia de la lhibardade de pensamiento.
Cun fonda admiraçon i eiterna gratidon,
𝐿 𝐶𝑢𝑛𝑐𝑒𝑖𝑙ℎ𝑜 𝑑𝑒 𝑀𝑖𝑟𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑑𝑒 𝑙 𝐷𝑜𝑢𝑟𝑜
-----------------------
𝐇𝐨𝐦𝐞𝐧𝐚𝐠𝐞𝐦 𝐝𝐨 𝐌𝐮𝐧𝐢𝐜𝐢́𝐩𝐢𝐨 𝐝𝐞 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐧𝐝𝐚 𝐝𝐨 𝐃𝐨𝐮𝐫𝐨 𝐚 𝐄𝐜̧𝐚 𝐝𝐞 𝐐𝐮𝐞𝐢𝐫𝐨́𝐬
Hoje, o Município de Miranda do Douro junta-se a todo o país para honrar a memória imortal de Eça de Queirós, um dos maiores vultos da nossa literatura, cuja obra transcende o tempo e as fronteiras. A transladação dos seus restos mortais para o Panteão Nacional simboliza o reconhecimento do seu inestimável contributo para a cultura e o pensamento crítico portugueses.
Miranda do Douro, terra de cultura e tradições, orgulha-se de homenagear este génio literário, que soube captar a essência de Portugal e projetá-la na universalidade da literatura mundial. Que a sua obra continue a inspirar gerações e que o seu exemplo nos lembre sempre da importância da liberdade de pensamento.
Com profunda admiração e eterna gratidão,
𝑀𝑢𝑛𝑖𝑐𝑖́𝑝𝑖𝑜 𝑑𝑒 𝑀𝑖𝑟𝑎𝑛𝑑𝑎 𝑑𝑜 𝐷𝑜𝑢𝑟𝑜
Sem comentários:
Enviar um comentário