Todos ls momientos an que se altéran las cundiçones de bida dua region hai cousas buonas i cousas malas qu'éntran na cultura i na eiquenomie de las populaçones. Pula spriéncia de l qu'acuntece por to lhado, siempre que las populaçones lhocales nun son parte nessa mudança, nada se torna cunsistente i duradouro.
Mas nun ye esso que bamos çcutir, mas simplesmente amostrar l qu'era Miranda quando fui scolhido l lhocal adonde hoije stá custruída la barraige. La mudança ye einorme, mas mais que la política ye l tiempo i la necidade que traç l progresso.
Que l passado seia liçon pa l feturo.
…/…
Foi nos anos 50 do século passado que o Planalto Mirandês começou a sentir os ventos de mudança com a construção das barragens do Douro Internacional.
Todos os momentos em que se alteram as condições de vida duma região há coisas boas e coisas más que entram na cultura e na economia das populações. Pela experiência do que acontece por todo o lado, sempre que as populações locais não são parte nessa mudança, nada se torna consistente e duradouro.
Mas não é isso que vamos discutir, mas simplesmente mostrar o que era Miranda quando foi escolhido o local onde hoje está construída a barragem. A mudança é enorme, mas mais que a política é o tempo e a necessidade que traz o progresso.
Que o passado seja lição para o futuro.
in:hoije.blogspot.pt
Sem comentários:
Enviar um comentário